عنوان خبر:فعاليت‌هاي پيشگيرانه حوزه سلامت
سه شنبه 14 دي 1389 - 21:26:02


معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان گفت: فعاليت‌هاي پيشگيرانه در حوزه سلامت و امنيت غذايي جامعه بايد همواره در سرلوحه كارمان باشد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، عليرضا جمشيدي در چهارمين جلسه كارگروه سلامت و امنيت غذايي استان با تبيين اهميت و حساسيت‌هاي حوزه سلامت و امنيت غذايي اظهار داشت: بايد تلاش كرد مسائل حياتي مردم را به مرحله درمان سوق ندهيم كه هزينه مادي و معنوي آن به مراتب سنگين‌تر خواهد بود.
وي ضمن تبيين دو نعمت صحت و امان براساس ديدگاه و تاكيدات صريح دين مبين اسلام تصريح كرد: حفظ اين دو نعمت كه به طور خاص به حوزه فعاليت‌هاي اين كارگروه مرتبط است به عنوان وظيفه مهم شرعي و قانوني اعضا بايد مورد توجه جدي قرار گيرد و با اتخاذ تدابير متناسب و عملياتي شدن آن در راستاي حفظ آن گام برداريم.
معاون سياسي امنيتي استاندار گلستان فرهنگ برتر را منوط به آموزه‌هاي برتر برشمرد و افزود: دين اسلام ناب محمدي (ص) با جامعيت و شموليتي كه دارد از اين برتري و جاودانگي برخوردار است لذا ضرورت دارد اجراي احكام و دستورات حيات‌بخش آن بالاخص در حوزه سلامت مورد توجه جدي قرار گيرد.
در اين جلسه برنامه جامع كنترل حوادث ترافيكي استان، اصلاح ساختار كميته‌هاي كارشناسي كارگروه و دفع بهداشتي فاضلاب‌ها مطرح شد و مقرر شد سازمان جهاد كشاورزي استان برنامه جامع جلوگيري از آبياري مزارع سبزيجات و صيفي‌جات را تهيه كند.
همچنين مقرر شد كه شركت آب و فاضلاب شهري استان با همكاري شهرداري و فرمانداري گرگان تمهيدات لازم براي دفع غيربهداشتي فاضلاب در منطقه هزار پيچ گرگان و تحويل و تحول شبكه آبرساني منطقه انجيراب شهر گرگان را پيگيري كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-986.html )