عنوان خبر:همكاري همه‌جانبه در گلستان از دلايل مثبت اجراي هدفمندي يارانه‌ها
سه شنبه 14 دي 1389 - 21:26:52


معاون امور عمراني استانداري گلستان گفت: همكاري دستگاه‌هاي اجرايي يكي از دلايل مثبت در اجراي مناسب قانون هدفمندي يارانه‌ها در گلستان است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي استانداري گلستان، عبدالرضا دادبود اظهار داشت: همكاري مردم و صاحبان مشاغل مختلف در اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها فراتر از حد انتظار بوده و اين قانون در اين استان با كمترين مشكل در حال اجرايي شدن است.
وي خاطرنشان كرد: براساس گزارش‌هاي دريافتي روزانه از سوي ناظران اين كميته در شهرستان‌هاي مختلف، روند همكاري‌هاي صورت گرفته از سوي مردم و صاحبان مشاغل در استان‌ كم‌نظير بوده و آنان با درك صحيح از ضرورت اجراي اين قانون در كشور و نفع همگاني هدفمندي يارانه‌ها، موجب اجراي مناسب اين طرح عظيم اقتصادي در استان شده‌اند.
قائم مقام كميته حمل و نقل و سوخت استان گلستان گفت: جلسات كميته حمل و نقل و سوخت استان به صورت مستمر و منظم در بخش‌هاي مختلف همه روزه در حال برگزاري بوده و تصميمات لازم نيز براي رفاه بيشتر مردم و صاحبان مشاغل استان اتخاذ مي‌شود.
دادبود اضافه كرد: همچنين براساس گزارش‌هاي دريافتي از سوي ناظران كميته در شهرستان‌هاي مختلف، برخورد قاطع با متخلفان صورت مي‌پذيرد.
وي خاطرنشان كرد: كميته حمل و نقل و سوخت استان علاوه بر اتخاذ تمهيدات لازم براي اجراي بهتر قانون مذكور در استان، به اجرايي كردن بخشنامه‌هاي ارسالي از سوي وزارت كشور پرداخته و پيشنهادات اجرايي را نيز در صورت لزوم به مركز منعكس مي‌كند.
معاون امور عمراني استاندار گلستان از تعامل و همكاري ادارات و نهادهاي دخيل به عنوان يكي از دلايل مثبت در اجراي مناسب قانون هدفمندي يارانه‌ها در استان نام برد.
قائم مقام كميته حمل و نقل و سوخت استان گلستان با اشاره به ميانگين مصرف بالاي سوخت و انرژي در كشور در مقايسه با آمارهاي جهاني اظهار داشت: اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها و نيز همكاري مردم در راستاي اصلاح الگوي مصرف، ثمرات بسياري براي اقتصاد كشور و در نهايت بهره‌مندي همگاني دارد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-987.html )