عنوان خبر:علت اصلي حفظ انقلاب بصيرت مردم
چهارشنبه 15 دي 1389 - 21:25:31


امام جمعه گنبدكاووس گفت: بصيرت و آگاهي مردم علت اصلي حفظ انقلاب اسلامي است.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدحسين سبحاني عصر سه‌شنبه در جمع اعضاي ستاد دهه فجر اين شهرستان با اشاره به نزديكي ايام دهه فجر و سالگرد پيروزي انقلاب با مرور حوادث بعداز انتخابات سال 88 اظهار داشت: حضور 40 ميليوني ملت ايران در انتخابات پيروزي بزرگ ملت ايران بود.
وي با بيان اينكه نعمت‌هاي خداوند زوال نمي‌يابد و بايد قدردان اين پيروزي‌ها بود، تصريح كرد: ملت سرافراز ايران طي هشت ماه پيروزي بزرگي را در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب به دست آورد.
امام جمعه گنبدكاووس با تبيين حماسه بزرگ 9 دي آن را نتيجه هوشياري مردم دانست و افزود: بصيرت و بيداري و حضور مردم عامل اصلي حفظ انقلاب اسلامي است.
حجت‌الاسلام والمسلمين سبحاني نقش امام راحل را به عنوان معمار انقلاب اسلامي و رهبر معظم انقلاب در هدايت نظام به سوي رشد و تعالي، بسيار مهم دانست و گفت: نقش مردم نيز در پيروزي انقلاب اسلامي و پاسداري از ارزش‌هاي نظام بسيار مهم است.
وي با بيان اينكه ملت ايران انواع توطئه‌ها را در طول دوران انقلاب پشت سرگذاشته است، افزود: اين حوادث و پيروزي‌ها نشان داد كه خداوند نعمتي را كه به يك ملت بدهد آن نعمت را تغيير نمي‌دهد مگر اينكه خود آن ملت بخواهند.
رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان گنبدكاووس نيز در اين جمع بر هماهنگي لازم بين كميته‎هاي ستاد دهه فجرشهرستان گنبدكاووس تاكيدكرد.
حجت الاسلام والمسلمين علي فتحي خواستار برگزاري جلسات كميته‌هاي 18 گانه و ارائه برنامه‎هاي تدوين شده توسط كميته‌ها در اسرع وقت شد.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-991.html )