عنوان خبر:اختصاص 4000 تومان از يارانه به بهاي قبوض برق
چهارشنبه 15 دي 1389 - 21:27:26


مدير‌عامل شركت توزيع نيروي برق گلستان گفت: به ازاي هر نفر مبلغ 4 هزار تومان از يارانه پرداختي دولت به بهاي قبوض برق مشتركان اختصاص دارد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان، قاسم شهابي شامگاه سه‌شنبه در جمع مديران شهرستان گرگان با اشاره به برتري گلستان در مديريت مصرف اظهار داشت: گلستان استاني است كه در آن با رشد پيك بار 16.5 درصدي شاهد رشد انرژي 28.5 درصد بوديم و اين امر حاكي از مصرف درست گلستاني‌ها بوده است.
به گفته وي چنانچه هر خانوار ايراني يك لامپ 100 وات مازاد خود را خاموش كند به اندازه برق توليدي نيروگاه نكا كه معادل رقم سرمايه‌گذاري يك‌هزار و 800 ميليارد توماني است صرفه‌جويي مي‌شود.
مدير‌عامل شركت توزيع نيروي برق گلستان از تشكيل كميته پاسخگويي به سؤالات مرتبط با طرح هدفمندي يارنه‌ها خبر داد و افزود: در كل شهرستان‌هاي استان شهروندان مي‌توانند با مراجعه به پورتال شركت سؤالات خود را مطرح كنند و پاسخ مورد نظر را دريافت كنند.
شهابي خاطرنشان كرد: راه‌اندازي تلفن گوياي 236301 و شماره پيامك 09391110121 نيز در راستاي پاسخگويي به پرسش‌هاي مردم در اين خصوص است.
وي با ابراز خرسندي از ارتقاي رتبه اين شركت از ب به الف تاكيد كرد: اين ارتقاي رتبه به واسطه دفاع از توانمندي‌ها و قابليت‌هاي مشتركان و شبكه استان ميسر شده است كه در اعتبارات، ساختار سازماني، منابع انساني و نيروها اثرات بسيار مثبتي دارد.
شهابي رشد منطقي مصرف را در گروي مديريت مصرف صحيح دانست و گفت: پيش‌بيني ما در مصرف بار 865 مگاوات است كه درصدد هستيم در سال آتي ميزان مصرف به بيش از 800 مگاوات نرسد و مابقي آن را با همان مديريت صحيح مصرف كاهش دهيم.
مدير‌عامل شركت توزيع نيروي برق گلستان با تاكيد بر استفاده از لوازم داراي برچسب انرژي A, B اظهار داشت: استفاده از اين لوازم نيز در كاهش مصرف برق نقش ارزنده‌اي ايفا مي‌كند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-992.html )