عنوان خبر:افزايش نظارت بر مصرف آرد نانوايان
چهارشنبه 15 دي 1389 - 21:49:19


مدير شركت غله و خدمات بازرگاني گلستان گفت: با گذشت مدت كوتاهي از اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها، طرح بازرسي و كنترل مستمر بر واحدهاي پخت نانوايي‌هاي استان افزايش مي‌يابد.



به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان، سيدحميدرضا ميرآفتاب اظهار داشت: در راستاي افزايش و ارتقاي سطح كيفيت نان مورد نياز خانوارها و همچنين افزايش رضايت‌مندي شهروندان و هم استاني‌هاي گرانقدر و حركت هدفمند به سمت رتبه‌بندي واحدهاي پخت، تدوين طرح بازرسي از تمام واحدهاي نانوايي با رويكرد جديد در دست اقدام است.
وي افزود: دستيابي به كاهش ضايعات نان، رفع نواقص بهداشتي احتمالي و ارتقاي سطح استانداردسازي اين واحدها به عنوان يكي ديگر از اركان اين طرح به شمار مي‌رود.
مدير شركت غله و خدمات بازرگاني گلستان گفت: اين نظارت و بازديدها توسط حدود دو نفر از كارشناسان آموزش ديده و متخصص در گرگان و ديگر شهرستان‌هاي استان گلستان صورت مي‌گيرد.
ميرآفتاب خاطرنشان كرد: در همين راستا و به دنبال دستيابي به اين اهداف، بازرسان با ايجاد ارتباط مستقيم با مشتريان خبازي، راه‌هاي چگونگي حمل صحيح نان تا منزل، نگهداري در فريزر و مصرف بهينه نان را كه قبلا اطلاعيه مربوط به آن اعلام شده است را متذكر مي‌شوند كه اين خود گامي مهم در فرهنگ‌سازي و اصلاح الگوي مصرف نان به شمار مي‌آيد.
وي اضافه كرد: واحدهاي نانوايي در استان گلستان نيازمند تغيير و تحول اساسي در ساختار خود هستند و اين مهم نيز مي‌تواند باعث رشد و حركت رو به جلو در صنعت نان استان باشد.
مديركل شركت غله و خدمات بازرگاني استان گلستان خاطرنشان كرد: آردي كه به واحدهاي خبازي ارائه مي‌شود داراي شناسنامه است و تمام واحدهاي مصرف‌كننده آرد اعم از كلوچه‌پزي، شيريني‌پزي، ماكاروني و انواع توليدات فرآورده‌هاي غذايي و نانوايي آزاد پز بايد از آرد با قيمت تمام شده كه داراي شناسنامه است، استفاده كنند.



این خبر از طرف پایگاه خبری گلستان نیوز
( http://www.golestannews.ir/news-999.html )