رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر گرگان گفت: با وجود تلاش در شهرداري گرگان، همچنان شاهد سرگرداني و طولاني شدن امور اداري شهروندان و نارضايتي مردم از شهرداري هستيم.
به گزارش خبرگزاري فارس از گرگان به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر گرگان، حسين ربيعي در نطق پيش از دستور دويست و هشتاد و يكمين جلسه رسمي و علني شوراي شهر با انتقاد به روند اداري پاسخگويي به ارباب رجوع در شهرداري اظهار داشت: متاسفانه نارضايتي شهروندان در بررسي تخلفات كميسيونهاي ماده 100، تجديدنظر و همچنين در نوبت قرار دادن چند روزه ارباب رجوع براي بازديدها بيشتر از بخشهاي ديگر است. وي با ارائه پيشهاد كميته بررسي اكرام ارباب رجوع افزود: پيشنهاد ميكنم كميتهاي براي بررسي اكرام ارباب رجوع تشكيل شود تا اين موانع را بررسي كرده و راهكارهاي منطقي براي به حداقل رساندن زمان پاسخگويي به خواستههاي شهروندان ارائه دهد. رئيس كميسيون توسعه و عمران شوراي شهر گرگان خاطرنشان كرد: با نگاهي گذرا ميتوان عمدهترين مسائل كنوني گرگان را ترافيك مركز شهر، نياز به بازنگري راههاي ارتباطي و تكميل ظرفيت آرامستان گرگان و نياز به تعيين مكان جديد عنوان كرد. ربيعي با تاكيد به ايجاد تغييرات اساسي در زيباسازي ميادين شهري تصريح كرد: يكي از هستههاي اصلي سيماي شهر كه در طول روز بيشترين نگاه شهروندان را به خود جلب ميكند، ميادين سطح شهر است كه زيبائي آنها ميتواند در روحيه شهروندان تأثير بسيار زيادي داشته باشد. وي همچنين شلوغي و ترافيك زياد خيابانها و هدر رفتن ساعتها از وقت شهروندان در ترافيك را يكي از دغدغههاي مسئولان برشمرد و اظهار داشت: ميطلبد شهردار، شوراي شهر و مسئولان راهنمايي و رانندگي براي برون رفت از اين معضل كه با اعصاب و روان رانندگان و شهروندان سروكار دارد فكري كرده و راهكاري براي اجرايي شدن آن پيشنهاد كنند.